Rabu, 16 Disember 2009

1 Minit Untuk Mengembara


"Hidup ini merupakan satu pengembaraan dan hanya kematian sahaja yang akan menamatkan pengembaraan itu"

Uiceh macam nak bermadah pulak la kan, tapi walau macam mane pun ni adelah suatu kenyataan.

Setiap orang pasti ade sesuatu yang nak dicariknye dalam hidup ni, yang nak dicapai, yang nak dimiliki. Tapi aku?

Mesti lah ade jugak. Cume kadang2 tu aku jadi bingung jugak, sebab aku masih lagi kurang jelas dengan ape yang aku nak dalam hidup ni.

Ape yang aku nak sentiase berubah, tak pernah stick pada satu benda. Ai..

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...