Khamis, 3 Disember 2009

Ini Apa Aku Kata


Entah apehal

Aku rase macam nak buat satu lagi blog yang menggunakan nama aku sendiri, gune platform blogger.com pulak tu, padahal bukannye aku tak ade blog lain..

Sebenarnye aku da ade blog lain, dekat wordpress.. boleh la tengok dekat www.mohdsabree.com

Padahal sebelum ni aku jugak yang beriya kate gune wordpress.org lagi baik, lagi cantik, lagi voila! Tapi memandangkan tibe2 name ni aku tengok masih tak ade orang gune, jeng2.. rembat aje la.

Jadi untuk entry aku yang pertame ni, aku rase aku takkan tulis pape yang berat2 dalam ni. Just nak merepek2 sendiri, lagipun aku tak expect orang akan bace pun posting aku yang ni.

Tapi bile teringat pulak satu pepatah english tu "expect the unexpected"

Oh, buat aku jadi positif secara tibe2. Ya! Mungkin sekarang ni tak ade sape nak bace entry aku ni, tapi sape tau akan datang? haha tunggu la kau jadi popular ya sabree!

Macam tu pun boleh?

Kadang2 manusia ni tak perlukan diajar dan dinasihat bertubi2 untuk menjadikan die seorang yang hebat! Tapi cukup sekadar bile die percaye pada dirinye sendiri, dan pada waktu itu.. Segalanya mungkin!

Sekali lagi..mula dari saat ni, blogger.com menjadi saksi ape yang aku nak kate, that is..

"i will expect the unexpected"

hey sabree, walaupun sekarang ni you are nobody, but still when the times come you will be somebody.

Pedulikan la bile semua tu akan jadi kenyataan, yang penting kau tak hanya duduk menunggu, tapi kau bangun berusaha untuk mendapatkan ape yang kau mahu.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...