Ahad, 13 Disember 2009

Tulis Satu Lagi Blog


Hanya untuk makluman, aku baru je tulis satu blog baru. Walaupun blog baru, tapi isi tetap lebih kurang same je dengan blog2 aku yang sedia ade.

Kalau isi same je, buat ape aku nak tambah satu lagi blog yang baru? Ye tak. Hhe

Ni url blog aku yang baru,

sabreehussin.blogspot.com

Aku masih lagi menggunakan perkhidmatan percuma yang ditawarkan oleh blogspot. Benda percuma ade, nak buat ape pulak aku susah2 nak gi yang berbayar. Aku pun bukannye mampu sangat nak kuar duit buat mase ni.

Ni bukan berjimat, cume mencari alternatif lain je sebenarnye.
Same macam blog2 aku yang lain yang dah sedia ade, aku tak tau ape nasib blog ni di kemudian hari, cume untuk setakat ni, aku just update je mane2 yang termampu.

Ai..bermakne bertambah lagilah bebanan aku..Tapi tak pe lah, dah aku sanggup, pandai2 la aku nak buat nanti.

Ape yang aku peratikan, sejak aku create banyak2 blog ni, aku dah kurang online lame2 dalam facebook, yahoo mesengger dan lain2 ni la. Aku lebih banyak dedicate mase aku dalam penulisan blog ni.

So far, boleh la jugak kalau nak dikate yang aku enjoy menulis dalam blog ni, walaupun setakat ni aku hanye menulis tentang diri aku sendiri.

Oh by the way, blog yang baru aku tulis tu, semua menggunakan bahasa inggeris. Actually aku tak bagus pun tulis dalam bahasa inggeris, tapi sebab nak belaja punye pasal, aku cube la jugak.

Selama ni aku asik menulis dalam bahasa melayu, kali baru la aku rase, betape susahnye nak menulis dalam bahasa inggeris pulak.

So, sesape yang ade blog tu, maybe korang patut pelbagaikan bahasa penulisan blog, sebab in the long run, mesti akan ade benefit die jugak nanti.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...