Khamis, 24 April 2014

Prestasi Program Buat Duit Dengan EdyClick

Pagi tadi saya ada terima satu gambar yang dikongsikan oleh rakan-rakan di FB. 

Rupa-rupanya gambar mengenai statistik klik untuk program buat duit yang saya ada join baru-baru ni. 

Program Keusahawanan EdyClick

Ala... saya jadi promoter EdyClick je. Kerja senang je, tak susah pun. Promosikan link affiliate dan dapatkan seberapa banyak klik yang boleh. 

Itu je kerja dia... 

Klik tersebut mewakili bilangan klik yang VALID

Yang dah di SAH kan

Mungkin pihak EdyClick ada sistem tersendiri untuk mengesahkan sama ada sesuatu klik adalah sah atau ada orang tertentu yang sengaja main klik-klik atau main tukar-tukar klik. 

Kalau korang masih belum daftar program ini, nah daftar kat sini --->  http://www.sabreehussin.com/affiliate-EdyClick

Sekarang ni proses pendaftaran masih lagi percuma

Jangan tunggu lama-lama

Takut nanti bila tunggu lama sangat, waktu tu dah kena bayar pulak kalau nak join EdyClick ni.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...