Rabu, 16 April 2014

Strategi Aktifkan Blog Guna Busuk.org

Yosh! 

Setelah sekian lama, akhirnya saya pasang jugak widget traffik dari busuk.org

Sebelum-sebelum ni bukannya tak nak pasang, tapi asyik tertinggal je nak pasang. Ehem

Bukannya terlupa nak pasang, tapi tertinggal nak pasang. 

Blog ni nampaknya saya perlu aktifkan semula. Ada keperluan disitu... 

Apa keperluannya? Hmm lain kali lah baru saya akan bagitahu. Sebenarnya, kalau yang memang dah biasa menulis blog, buat duit dengan blog, gerenti memang dah faham bebenor apa sebabnya kena aktifkan beberapa blog serentak. 

Saya pun tak terkecuali... 

Untuk blog utama, masih lagi blog sabreehussin dot com ni... Niche blog ialah personal, dan pada masa yang sama ia turut membincangkan hal-hal dalam bidang keusahawanan. 

Internet marketing, offline marketing dan sebagainya. 

Bukan sekadar untuk tempat luahkan perasaan je okeh! 

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...