Isnin, 16 Januari 2017

Ini cara saya dapat duit USD13 dari luar negara


Petang tadi, dalam pukul 1.00 petang, sebelum saya bukak blog-blog saya dan mula menulis dalam tu, saya semak emel dulu. Kemudian saya terpandang satu emel yang dihantar oleh Pay Pal.


"Paypal hantar emel pulak..."


Biasanya kalau PayPal hantar emel ini, satu je benda. Mesti nak dapat duit ini!


Saya pun bukak emel tu dan baca kandungan emel tu dengan tenang. Tajuk emel tu "Monthly Payment from Mobicow!"


Rasa macam tak percaya. Sebabnya baru je beberapa bulan saya join program ini, tak kan dah dapat bayaran pulak? Ini dia emel yang saya terima.


Kalau menurut emel yang saya dapat ni, saya sebenarnya telah menerima bayaran sebanyak USD13.12 dari pihak Mobicow ke akaun Pay Pal saya.


Ok tenang.


Lagipun, ini bukannya kali pertama saya dapat bayaran macam ni dari luar negara. Dalam matawang USD pulak tu.


Saya semak pula akaun Pay Pal saya. Ya, terbukti. Memang bayaran tersebut dah masuk! TERBAIK.


Saya boleh katakan program pengiklanan Mobicow ni merupakan salah satu program pengiklanan terbaik yang saya pernah join. Boleh katakan laju jugak dah dapat hasilnya.


Ini baru bayaran komisen yang PERTAMA. Biasalah... komisen yang pertama biasanya memang macam ni. Jumlahnya tak adalah banyak sangat. In Shaa Allah komisen kedua nanti jumlahnya lebih besar dari yang pertama ni.



Doakan saya boleh dapat komisen yang berterusan dan berpanjangan dari program ni ya.

 

Ok la, kalau anda juga nak jana pendapatan sampingan dalam matawang USD macam yang saya duk buat sekarang ni, dipersilakan bersama-sama saya untuk join Mobicow. Boleh klik sini untuk daftar secara PERCUMA sahaja.  


Mudah-mudahan tahun 2017 ni kita sama-sama akan dapat banyak duit dari program macam ni.


Kalau ditakdirkan nilai matawang RM makin jatuh berbanding USD, hmm... kita sebagai orang biasa yang tak ada kuasa, setidak-tidaknya bolehlah jana pendapatan dalam matawang USD.


  


Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...